CGP – Celostna grafična podoba | Identiteta podjetja

CGP – Celostna grafična podoba | Identiteta podjetja

cgp-article
CGP je vizualni smernik, ki predstavlja podjetje in njegovo usmerjenost ter vizijo. Cilj celostne grafične podobe je da s kombinacijo simbolov, barvnih shem ter napisov v kupcu vzbudi asociacijo z dotičnim podjetjem. Kadar imamo pred očmi jabolko, ne desni strani zaznamovano z ugrizom, se hitro spomnimo na podjetje Apple. Prav tako nam rumena črka m z dvema velikima lokoma na rdeči podlagi v spomin prikliče McDonald’s.

Statistični podatki kažejo da mora oseba neko podobo pogledati približno sedemkrat preden se mu vtisne v spomin. S poenotnjem vseh grafičnih elementov podjetja si povečamo možnost hitrejšega pomnenja pri ljudjeh. Poleg tega pod prednosti urejene grafične podobe podjetja štejemo: razposnavnost, kredibilnost, resnost in strokovnost, konkurenčno diverzifikacijo, statusni simbol in ponos.

Celostna grafična podoba je začetno merilo prepoznavnosti in uspešnosti podjetja ali blagovne znamke.
Osnovni

Zastavljen za s.p. ali manjša podjetja

297
DDV vključen
Napredni

Zastavljen za manjša ali srednja podjetja

497
DDV vključen
Celostni

Zastavljen za srednja ali večja podjetja

797
DDV vključen

Naslov

ISOMEDIA
Zgornji Prhovec 12a
1411 Izlake
Tel: 040 624 752
Splet: http://www.isomedia.si
Email: kontakt@isomedia.si